En liten förändring.

Igår klockan två pluggade jag mdk. Vet inte om jag sa det? Jag gjorde det iaf. Och nu har jag nyss utökat min nk-presentation. Visst jag är jäkligt trött och borde sova. Går till klockan 5 imorgon. Frågan är hur fan jag ska orka det? Och nu när jag tänker på det så har jag en franska presentation jag inte jobbat på. Men det är sista ämnet så har hela dagen på mig. Igår hjälpte jag Rebecca också med hennes dikt, det var kul. Och Mb ville att jag skulle skriva hennes novell. Det roliga är att jag valde media för att få skriva men skriva är fanimig det minsta jag fått göra. SÅ VÄLJ INTE MEDIA. Ni vet varför och om ni inte vet ska jag förklara någon gång. Om någon lärare ser detta blir det förmodligen ig ggr 1000 men iaf. Min dag? Ja har sovit, legat och latat mig, hängt med Marre och Klaris. Ni vet sånt där. Kalle kom ju förbi en sväng också. Det kan ju verka onödigt i bara en sån kort stund med det var nödvädnigt. Och nu har jag tröttat ut honom efter ett telefonsnack så han sover förmodligen gott inatt. Det ska jag också försöka göra, först lite dh? Bara liiite.

 

Skakahandhälsning,


Kommentarer
Postat av: malin

på NTI får man skriva mycket hint

2009-11-16 @ 01:40:31
URL: http://mawhlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0