...

Kanske ska finslipa på lösnaglarna så det är påtagbara igen. Finns det ens något som heter påtagbara? Jag tvivlar på det. Har sett klart Mammas pojkar och Maja är ju från Luleå. Såg henne för nån vecka sen på Willys. Jag tycker dock inte att hon och Christian verkar passa. MEN vi får väl se, jag kan ju ha fel (tveksamt). Sitter här i min säng och är väldigt väldigt trött. Orkar tyvärr inte göra något nyttigt. Som jag verkligen borde. Men allt jag rör förvandlas ju till ig så får lugna mig lite.

WEHLL. Hade inget roligt att blogga om faktiskt...
Kanske bör träna på låten vi har på ensemblen. Jag är basist denna gång. Asnice att göra något annat än sjunga för en gångs skull! Be yourself med Audioslave, den är rätt bra faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0