Give me cash

Hejhej. Nu sitter jag och lyssnar på Johnny Cash. Det är lite mer biltur musik men det funkar ändå. Jag vet att jag har varit sämst på att blogga under de senaste veckorna :( men nu är jag tillbaka och jag är mer inspirerad! Kanske har mitt liv varit så perfekt under den senast veckan att jag inte känt något behov av att blogga ;)

Nu har jag nyss slängt in potatisgratänen i ugnen. Med vitlök och ost på. Yummie. Blir rostbiff till det :D det märks att jag är hungrig kanske? Yes.
Updates i mitt liv...: hm inga speciella fast prövade  Marabou sensation hallon, den var sådär. Vart inte alls förtjust i den. Idag har jag iaf kommit hem från kalle. Igår bastade jag med honom och hans kompisar. Det var oväntat roligt för att basta med 5 killar (4, erik räknas inte) hehe nej men det var kul faktiskt!

Skriver något mer sammanhängande om ett litet tag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0