Jo tack som fan, jag vet

Hej allesammans. Jag vet, jag vet och återigen JAG VET. Men jag orkar inte be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag har sjukt mycket plugg just nu helt enkelt. Idag gjorde jag matteB omprovet. Måste klarat det, men hänger på tråden för hann bara göra halva provet, ville vara så noga som möjligt. Iaf så det är gjort nu måste jag bara:

  • komma ikapp på kapitel 2 matteb
  • har 3 eng läxor kvar
  • 1 nk uppgift till idag (ska göras snart!)
  • franska glosor typ 50 st
  • mdk jävla redovisningen som ska göras klart

Sen var det inget mer faktiskt. Vad jag kan komma på nu? Känns lite bättre, nu är det inte altför mycket. Vill hinna allt denna vecka innan nästa för då kommer det bara mer läxor. JUSTJA så har jag nk provet jag inte gjort ännu som är asstort och jag har inte börjat plugga. SÅ nu vet ni varför jag är lite off. Sen har man en morsa som begär att allt ska vara rent och städat (nu och inte sen!), en lillebror jag vill hinna träffa lite varje dag och just nu en middag som ska lagas diskas och ja... 9 timmars sömn på det vore great? Men det kan jag ju glömma.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0