Modevisning - check!

Då har jag medverkat i min första modevisning. Det var kul, nervöst, stressigt! Inte världens största dock. "Endast" i en galleria. Kläderna vi bar var awesome! Ska köpa en outfit jag hade. Älskade den! Isabell som designat alla kläder vill att jag ska vara med på nästa visning i Kulturens hus, i februari. Så det ska också bli roligt att få se de nya kläderna och vara med på ett lite större arragemang (stavning?!)

Är iaf dödstrött. Ska läsa lite bloggar och sen se DH. Det var fan flera dagar sen... :o


Igår färgae jag håret svart förresten. Det blev asbra!

puss


Kommentarer
Postat av: camilla

åhh duktiiiiigast i världen du är, himla stolt jag blir!! måste se när du ska vara i kh!!!!

2009-11-28 @ 19:43:22
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0