Friends with benefits

Går fortfarande inte att ladda upp bilder. Gör mig inte direkt gladare. Ska se  Vänner nu. Bara för att tänka på något annat än min misslyckade skolgång.

Sen blir det väl att sova och om jag vaknar upp till en icket fungerande blogg.se ska dom få se på fan!
Imorgon ska Kalle hjälpa mig med matten. Visst det är surt att erkänna till sin pojkvän att man är trög på riktigt men jag får uppskatta den hjälp jag får! Hur underbar är han inte som spenderar sin tid på att hjälpa mig med något som är glasklart i hans huvud.
På tisdag ska jag sminka Miss Pusher (hon heter faktiskt det i efternamn) så jag ökar mina kunskaper som blivande make-up artist. Om jag har tur får jag sminka Jägerving på Onsdag också då vi ses!

Så puss på alla ni fina människor i min närhet.
Känner mig febrig nu. Har gjort det i flera timmar. Men jag SKA till skolan imorgon! Min drivkraft är den perfekta outfiten, har den i huvudet! Men nu ska jag avsluta här, måste orka upp imorgon och locka håret.

Kiss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pucher är de väl ändå? :D

2009-10-19 @ 17:01:03
URL: http://viqanblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0