Handikappad

Känner mig handikappad med mitt jävla illamående. Jag kan aldrig göra det jag planerat för att den mitt i allt ska ingripa och göra världens grej av det. Hatar det!

Nu sitter jag och lyssnar på John Mayer och ska klicka upp modeartikeln. NU sätter jag igång! Ska till Mb sen plugga lite med. Efter det går jag hem, rensar sminkhyllan eller börjar iaf. Har pratat med en stylist idag och de tvättar penslarna mellan varje kund. Med shampo osv. Då blir de rena. SÅ då vet vi det!

Hörs senare fans.<3

Kommentarer
Postat av: sara

Det är lungt! Undra på! :)

Man lär sej inget om man inte frågar elelr hur??

Annars allt bra då? Plugga nått speciellt??

2009-10-14 @ 20:05:48
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0