Hemma igen.

Hej. Självklart är jag hemma i mörka Luleå igen. Har nyss kollat lite kändisbloggar och de flesta består av material från Blog Awards. Det känns faktiskt inte så jättestort sålänge man inte vinner något. Foki vann bl.a "Årets nykomling" - Grattis till henne alltså! :) Jag själv hade dock röstat på "Rikauteliggare" för det är mer min stil av blogg men har faktiskt läst Fokis blogg nu på riktigt för första gången och jag gillar den!

Hursomhelst så kan jag inte bjuda på så många bilder från Umeå-resan. Jag var helt enkelt inte på ta kort humör! Synd för er va? Men imorgon ska jag faktiskt bjuda på lite bilder hade jag tänkt mig. Jag ska också visa vad jag shoppat i Umeå. Eller mormor skämde faktiskt bort mig. Jag köpte: Pälsmössa, vantar, nördglasögon och lacktights med knappar från Vila.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0