I feel good!

Tränar på denna sköna soul-klassiker av James Brown. Mestadels för att Fredrik min nuvarande musiklärare vill att jag sjunger den. Varför kunde jag inte fått spela gitarr eller något sånt? JO för att Akka skvallrade att jag sjöng (definiera "sjöng").
 Har glott runt på lite bloggar och sånt. Vill så gärna "trasha" några. Men nu är jag ju snart 18 år och ska vara någon slags mogen tonåring jämfört med de andra. Så det blev inget med det. Bara för att bevisa att jag också varit "fjoooortis" så får ni lite gamla bilder:




Jag har aldrig varit så extrem. Och egentligen har jag väl aldrig varit en såkallad dagens "fjortis" utan bara en vanlig tonåring. Idag krävs det ganska mycket om man ska ingå i fjortis-kategorin. Herregud, vem kom ens på ordet fjortis? Och vem fan bryr sig egentligen? Vi ska, är och har alla varit tonåringar. Hade kanske 2 år av mitt liv då jag tyckte mysbyxor och ucla-hoods var det bästa som finns. Men låt mig, jag kom ju på att så var inte fallet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0