I know your out there

Underbara fina läsare. Jag visste väl att ni fanns där. Jag visste väl att blogg.se' statistik mätare snackade skit när den viade typ 5 läsare om dagen. Därför skaffade jag susnet. Så idag står det på blogg.se att jag haft 12 läsare men susnet visar en mer exakt siffra och det rätta antalet är ung. 60 läsare. Jag visste väl att min blogg var för bra för att ignoneras ;)

Om hårfärgsbytet nu: Jag har funderat hela kvällen och kommit fram till att ljusa upp håret sådär pass mycket får ske när jag har en stabilare ekonomi (ja jag erkänner, jag är en fattiglapp). Det känns som ett osmart drag när jag kan lägga pengarna på annat. Det jag då ska lägga pengarna på är en rakpermanentning, klippning, nytt och jädran mycket längre löshår. Jag ska ha långt svart hår och lugg. Jag gillar det så. Ska nog satsa på löshår som är kanske 53 cm eller något liknande. Ser framemot bytet.

Något annat jag ser framemot är Allstar på fredag då vi Mariafs födelsedagsmiddag sker! Alx ska fixa mitt hår och jag måste komma på en überläcker outfit. Kanske köper något i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0