I'm good, i'm gone




Jag idag. 
Vi hade skolfoto idag bland annat och jag var sminkad såhär. Hade dock andra kläder, duschade och bytte om när jag kom hem. Fin och fräsch! Nu är jag tired så borde sova. Meeeen vi vet ju alla hur det brukar sluta. Hade iaf en superrolig dansträning som vanligt. Skulle lätt kunna köra 2 ggr i veckan. Men jag vill få mer tid. Till allt. Pilates varje kväll? När drar jag igång med det? Borde imorgon... eller på torsdag senast iaf.
Imorgon har jag en plåtning med Sarah på eftermiddagen. Ska ändå stanna hemma från skolan. Vill ta det lugnt. Är ju alltid stressad (illamående, huvudvärk.) Måste gå till läkaren osv. Så imorgon ska jag vara hemma och plugga ikapp det jag ligger efter i, ringa en läkare och fixa mig inför plåtningen. Now you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0