Imorgon blir en bra dag!

Ser verkligen framemot morgondagen! Inte skolan och verkligen inte idrotten eller Nk. Men resten. Efter skolan ska jag med hem till Bellabus och där ska jag fixa hennes hår och smink. Bara för att öka mina kunskaper. Dessutom har Issa massor med make-up store smink. Witch i like. Bör uppdatera min sminkväska rejält. Aja sen är det träning som kommer bli skitkul! Efter det ska jag smyga hem till Kalle. Vi ska plugga och jag tänkte sova där. Så om du ser detta mamma, så kommer jag inte hem... hehe ;)

Det kommer bli awesome iaf! Puss

DET GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ISABEL

Sv: Puss på dig också!

2009-10-20 @ 15:38:54
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0