Jag har ju visst en digitalkamera!

Ska lägga upp min Spotify lista någon dag. Ifall ni missat någon av de fantastiska låtar som faktiskt befinner sig där - ska ni helt klart få en chans att upptäcka dem! :)
Såhär såg jag ut idag.

Glömde ju såklart att jag hade 2 digitalkameror är ena gick sönder (jag är mer bortskämd än Kenza!!!!!) Hursomhelst så är kameran snygg men närtill värdelös. Den får dock duga för jag vägrar ha en mobil-bild-blogg - då kan jag lika gärna ha en text-blogg eller ingen alls. SÅ värdelös är en blogg endast mobilbilder (tänker ni på någon speciell nu? I do!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan vad snygg du är! :D

2009-10-05 @ 17:00:11
URL: http://echphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0