Je suis ridicule ;>

Hej. Jag såg ut som en fjortis på den senaste bilden  (vad har vi sagt om fjorts-grejen? ingen bryr sig!) Så skitsamma. Jag gör ju inte det irl iaf.  Och för ni som känner mig vet vilken nivå denna blogg befinner sig på. Lyssnar på I am sasha fierce. Lätt Beyonce's bästa skiva. Gillar Scared of Lonely och några andra lugna låtar. Nu chattar jag på msn lite smått och ska läsa bloggar innan jag hoppar in i duschen (bara hålla tummarna för att en av de bloggarna är din). Kände att min hy börjat beté sig lite dåligt. Borde köra en facemask ikväll men orkar inte tvätta bort sminket nu när Carl kommer. Är fan alltid osminkad med honom :> haha.

Höres senare gullepluttar, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0