L to the e to the sx2

HEY. Det är verkligen min lyckodag idag, not. Mamma tvingade upp mig till skolan. Lika bra att gå trots mitt jääävla illamående som aldrig försvinner (måste verkligen kolla upp det där!!!) sen när jag väl kom till skolan så var självklart min lektion inställd. Sprang genom kylan till Kalle och sen efter ett tag fick jag skjuts tillbaks till nästa lektion. Som man FICK jobba hemma på. Så nu har jag sökt fakta och ska snart till maten och äta med Lisa. Det är pancakes. De må vara gott annars blir jag arg. Får se om jag åker hem sen. Kan ändå inte vara med på idrotten. Så blir fara hem och göra modeartikeln, läsa om fanatiker och se fika lite gott, se tv och sen plugga nk tills jag dör.
NU VET NI. Kommer med något jvligt mycket roligare sen kan jag lova. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0