Lemon tree

Sitter och lyssnar på Lemon tree. Och pluggar Nk förstås. När jag är klar med det har jag 25 sidor i matteboken... Okej inte riktgt men nästan. Suck. Nu ska jag fan komma ikapp. Jag ska fixa det här. Jag ska sluta vara en patetisk tonåring... Hade helst viljat ta ett sabbat år. Men då skulle jag vilja ha något roligt jobb ju. Inte bara sitta hemma och slöa. Men man kan inte få allt här i livet. Jag behöver inte älska skolan men att hänga med vore bra. I skolan är jag faktiskt en bra elev. Jag lyssnar på lektionerna och gör det jag ska. Det är hemma det går snett. Men det blir ändring nu. I helgen ska vi (Kalle och jag) ut till landet och där blir det att hålla på med ved, plugga och jag hade tänkt hinna med någon joggingtur eftersom ingen pilates går att utföra där. Det blir perfekt. Leva lite norrlandsliv nuva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0