Maria "Marri" Björnfot

Hon gjorde våren 2009 hundra gånger bättre! Min mini-storasyster (mest för att hon är kortare än mig) tog väldigt bra hand om mig! Jag hade den bland den bästa tiden i mitt liv i våras faktiskt. Nog för att jag har det bra nu men det var något specellt med den våren. Antar att Marri lyste upp en med sitt fina leende och självförtroende. Varje grupp behöver någon som henne! Jag har saknat henne nu under sommaren då hon bott i Spaninen men NU är hon äntligen tillbaks och jag önskar verkligen att vi finner tid till att vara med varandra mycket! Dock lär det väl bli tight med min skola, träningar, pojkvän osv men iaf. She's back and she's here to stay ;)

Pusspådig Marri och NEJ jag har inte förlåtit dig för att du skrämde skiten ur mig på stan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0