Modeartikel och fanatism

Hey. Sitter i skolan och har skrivit klart modeartikeln. Det var långt ifrån det bästa jag skrivit. Det känns som att när jag ska sätta mig ned och skriva försvinner hela mitt ordförråd. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig längre. Vilka ord jag ska använda... Har jag lagt ned allt sånt till bloggen eller har jag förlorat min talang? Jag vet inte. Men jag vet att när jag sitter med någon skrivpress i ryggen så har jag massor med användbara tankar och kloka åsikter och meningar. Men sen glömmer jag dem. Och så blir det bara till hälften så bra som det kunde ha blivit. Jag är besviken på mig själv.

Kommentarer
Postat av: malin

jag kommer till dig ikväll med tröjorna och hörlurarna snuttis!

2009-10-15 @ 15:38:13
URL: http://mawhlz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0