Never know i could feel like this. Like i've never seen the sky before.

Nu är jag less. På att vara instabil i kropp och själ. Att inte kunna lite på mig. Vem är jag? Vem var jag och vem har jag blivit? Känns som att jag börjat strida mot allt jag någonsin stått för. Kolla på min blogg? Den är ett skämt! När blev jag en komisk, patetisk och totalt normal bloggare? Jag som alltid hade något nyttigt att säga. Men det är väl sånt folk inte vill höra: verkligheten. Man söker sig till bloggar för att komma bort från den. Men vi pratade om mig. Det finns inte så mycket att säga. Jag är förvirrad, less och helt... emotionellt förstörd. Och jag vet vems fel det är.


Godnatt läsare :)

Kommentarer
Postat av: camilla

skit i vad folk gillar att läsa eller inte läsa, du ska köra ditt eget race gumman! <3

2009-10-08 @ 04:23:52
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0