Sonia goes stylist?

Hejhej. Nu ser jag andra avenyn. Kanske hinner skriva lite på modeartikeln! Det är väldigt roligt. Sarah kanske vill att jag ska börja styla hennes modeller till olika plåtningar! Vilket verkar jätteroligt! Enda problemet nu är ju material och hygien. Penslar, borstar, nyanser och toner osv! Så ska prata med en stylist hur dom gör och sen kostnader osv. Det här är ett steg närmare min dröm! Sen när det dyker upp någon riktigt bra idé ska jag modella också. Men nu tar vi ett steg i taget!

I'm so excited! Men ska inte ha för höga förväntningar ifall det inte blir. Men är beredd att lägga ned lite pengar på det här!

När du hittat din känsla och passion. Då kommer du gå långt.

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Happy for you, honey :) <3

2009-10-13 @ 23:26:24
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0