This is my new age

Seriöst. Jag bara faller. Djupare och djupare längre ned. Vad hände med Sonia som hade för höga ambitioner? För höga krav som hon sällan lyckades nå upp till. Jag hade iaf mål med livet. Till en karriär. Men nu? Jag öppnar matteboken och jag fattar fanimig ingenting. IngenJävlaTing. Jag blir bara frustrerad över att jag inte förstår vad dem vill mig. Inte talen utan frågorna! Specificiera tackar! Men nej. Jag är född med ett lågt IQ och det finns inte ett PISS jag kan göra åt saken. Livet är så jävla orättvist. Utan matteB kommer jag inte in på någon högskola. För en jävla mattekurs som ingen har användning av iaf. Jag bestämde mig för att ta kursen fast jag visste att det skulle bli tufft. Men jag skulle bevisa alla som tyckte jag var trög i huvudet, ja jag skulle bevisa att jag också kan! Att jag också kan vara smart. För det gills inte att vara socialt smart. Det gills inte om man inte kan Matte och Nk. Jag kan inget av det.

Jag är dödsdömd.

Kommentarer
Postat av: malin

men baby, du klarar det. det vet jag <3

2009-10-19 @ 08:22:55
URL: http://mawhlz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0