Torsdag kommer bli eran favoritdag!

Jag erkänner här och med att mitt tangetbord hackar som fan överallt utom när jag skriver på msn. Det tar alltså lång tid att skriva ett vanligt inlägg. Hur länge tror ni inte att mentors-inlägget tog? Men världen behövde veta!! Hursomhelst så kommer torsdagar bli eran favoritdag för då har jag text och sittertsalens supersnajsig appledatorer och njuter. Därav kommer bilder. Och ibland när ni har tur och jag är på humör och har något att säga så kommer ett videoinlägg. Tänkte vara lite seriösa nästa gång, jag lovar ;)


Min riktiga sida råkade visst komma fram där. Hehe. Läpparna är fina och fasta! Och det med basta. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: malin

sexy mama

2009-10-15 @ 22:34:14
URL: http://mawhlz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0