Anne draaank

Hej. Maria ska hem och läsa sin Anne Frank bok på engelska. KUUUL! Ja men tack för att ni få läser. ILY. Jag får uppdatera för er skull med andra ord ;) Inatt sov jag i stan med Klara och Hanna. Blev inte så mycket häng. Alla var trötta. Kom dit rätt sent pga av min träning också. Nu ska jag snart på den igen. Sniice. Har dock en jävla träningsvärk. Fyfan... kommer typ sträcka mig och dö idag.
Imorse vaknade jag lite flummig och oduschad. Ringde Kalle och frågade om han ville komma över och äta frukost. Jo det ville han. Duschen och sen skolan. Har haft en ostabil dag. Men varit glad för det mesta. Annars dampar jag nästan hela tiden just nu. Det har ju med att göra med det där som man inte ska göra. Träffade min söt Mawhlz idag också! Jag, hon och Canukkis ska hänga i veckan har vi bestämt! Nu kanske vi ska berätta det för Camilla också. HAHA. Wellwell. Skriver något intressantare sen.

sliskig fransk kyss


Kommentarer
Postat av: camillaaaaa

hahaha

2009-09-16 @ 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0