I'm not ok

I'm not poop i'm hiphoopp. Hehe Så jääävla bra låt (inte). Sitter här och tråkar. Är på cphumör. Vill inte det. Vill att Kalle ska komma hit för jag blir typ alltid på bra humör med honom. Men man får inte alltid som man vill. Det har livet klart och tydligt visat.

  • Att jag är trött och vill sova. Men som vanligt kan jag inte.
  • Att jag vill äta min 5e rostade macka med marmelad idag
  • Att bloggstatistiken ljuger! (jag är 100% säker)
  • Att jag mår dåligt men ändå bra
  • Att jag måste till skolan imorgon hur jag än mår
  • Att jag missar saker i skolan när jag är borta
  • Att livet är för kort
  • Att alla dör
  • Att jag bor i här (fast det hatar jag varenda dag, minut, sekund under hela året så)


Tror jag var klar där :) Nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0