Jag, mamma och mode...

Jag och min mamma har så fruktansvärt olika värderingar och stilar när det gäller mode. Vi har iaf fått hem skorna nu och JOGGERSENA är ascoola. De är feta, stora och alldelens lackröda. Bootse är snygga. Visst är dem det! Men det är inte min stil. Jag ser inte framför mig bara hur jag går i långa 80-tals boots till min Monki stil. Men mamma tycker inte att man behöver hela 80-talskittet för att det ska funka. Jag tycker personligen att det är fult med en t.ex. randig 70-tals skjorta och mitt i allt fancy 80-tals boots. Jag har alltid varit kräsen och gillar inte att matcha färger med färger. Kanske för att jag suger på det eller så är svart, vitt och grått mina favvofärger. Och andra dova färger. Men jag antar det kommer ändras med tiden... för det gör ju ens åsikt om vad som är snyggt.

Det märks att jag har tråkigt va? Det där måste vara det tråkigaste blogg-inlägg jag någonsin gjort. EVER.

Grått, svart och vitt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0