Skor inhandlas!

Denna gång var det inte guds verk att jag och mamma nyss klickat hem 2 nya par skor till mig utan det var faktiskt mamma själv. Kanske lönar det sig att ha en mamma som läser en bloggs? Så mamma uppfyllde mina böner. Och är jag inte liiiite bra att tycka synd om mig själv också? Hursomhelst så var det två väldigt VÅGADE skor för att vara jag. Ena paret var ett par superheta Joggers i lackröd och vitt! De kommer bli superhett med min svarta dunjacka. Sen ett par långa svarta 80-tals boots. De är liite för fancy för mig eftersom jag är inte i 60-70-talsrock och kängor från Monki men jag tror ändå på dessa boots! Vi får väl se när de landat i brevlådan (inte bokstavligt talat). Längtar! MIHIHI.

Hanna svek oss och gick till nån brud istället. DÅ VET MAN. Hanna du är avstängd från klubben. Men jag och Klara ska sova i den stora mysiga sängen och Karl och Danne är här nu. Gitarrspelande, idol och snart blir det film mys!


Lat3r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0