Fy vad trist

Hej. Är ju somsagt sjuk... men ska pallra mig till skolan imorgon iaf. Har ju bara en lektion så orka klaga. Idag har jag fått en kexchoklad av Benke för jag var sjuk, det var gott. Då  blev jag glad.
Sen har jag fått skjuss hem (vilket jag också blev glad av).
Då smet jag till Maria och sa hejdå och trevlig resa för hon har nu åkt till stockholm med skolan.
FUSK.
Jag lånade lite awesome kläder också.. hohooo vad sweet! Ni anar inte säxi jag kommer bli nu va. Haha eller så inte, snorsonia.
Har sökt feriejobb också. Lika bra va. Imorgon kanske jag ger mig ut och delar ut lite Cv:en. Och blir kung? Lika stor chans som att få ett jobb i april typ.

AJA har lagat palt och nu ska jag...? vet fan inte :s kanske jobba med bloggdesignen.
OBS - hade aldrig lagt manken till om det inte vore för mitt projekt i Mum:en. Att göra om bloggen asså...

waddup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0