I love kissie!

Jag VET, hon är inte snygg och blablabla, ja hon har ful näsa, fula läppar och blabla. Men hennes blogg är en skön blandning av kaxighet och ironi. Jag gillar sånt. Det är nog något sådant jag skulle skriva om inte folk var så fördomsfulla, fast jag tror inte jag hade brytt mig ändå men känner mig lite för realist för att se livet från dess goda sida hela tiden. Och deet gör Kissie vilket jag tycker det är något man ska beundra henne för. Sen att hon skaffat silikontuttar och restylane läppar och hela kittet har ingen jävla betydelse. Hade jag varit 100% säker att jag ville ha större bröst hade jag själv gjort ingreppet. Men jag gillar fakiskt att ha små ibland. Tänk, jag skulle aldrig kunna fota lättklädda bilder konstaktigt, det hade bara blivit porrigt. Och en annan sak Kissie borde få beröm för är hennes illustrerade bilder. Det är copyright på de flesta bilder ni kopierar från google och resten av internet för att stoppa i eran blogg. Så Använd Paint För Fan. Det ska jag börja göra : )

Här är min första bild i paint här på bloggen! Det är Kissie på  bilden så det blir väl min första "fanbild" också... HAHA.  Det var verkligen något jag trodde att jag aaaaldrig skulle göra. Menmen. Kände för att arbeta på mina Paint-skills. Eftersom jag suger på att rita och illustrera i verkligheten lär väl upplägget på bloggen inte bli något bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0