Just nu...

... går det många olika bra filmer på bio! Typ som: Shutter Island (den vill jag se) och några fler som hade fått bra kritik, men jag väntar på Alice in wonderland! Den är nog fett värd att se! Jag var ju nyss och såg Avatar 3D i piteå som ni kanske inte glömt eftersom det är det senaste jag slängt upp här på bloggen. Gör er inte beredda på någon långt "förlåt mig" tal. Det ids jag inte. Jag har haft en stressig vecka och den kommer fortsätta vara det. Ska ju till London på måndag...
Aja här är lite bilder sen Roadtripen till Piteå med Rebecca, Kalle och Erik.

Haha, 3D nördar...

Bjuder på denna eftersom det var typ den enda rebban var med på! Och vi lyckades inte bli normala på samma bild, vilket var synd! :(

Så taggad var jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0