Planer planer...

Jag har brainstormat lite planer inför min födelsedag... det är fortfarande ett tag kvar men vet ju som vad jag vill. Jag har bestämt mig för att baka cupcakes på dagen med Klara och Mb (kalle får såklart vara med), sen får släktingar och sådant komma och fika. Sen på kvällen far min familj, kalle  och jag och äter på tyyyp waldorf eller något. Tyvärr inte Allstar för har ju faktiskt en lillebror. Allstar tar jag helgen därefter med alla mina tjejkompisar som fyllt 18... och mb då som har några år kvaar. Hehe nej en 1 år kvar. Ja det var väl det jag hade tänkt... Det kommer nog bli mysigt!







Det går nog inte att beskriva hur goda de där cupcakesen var. De var 1000 ggr godare än vad de ser ut, och hur goda ser de inte ut att vara?! Något som inte syns är att vi har stoppat en bit vit choklad i muffisen som smälte i ugnen :) Mästervärken är Krillys, Shilpis och mina. Sånna små gottebollar från himmelen får man uppleva om man finns i våra liv. Ja tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0