Flickan som lekte med elden.

Hej. Jag har spenderat ett underbart nyår med mina vänner och min pojkvän (kan man begära mer?) och sen har jag slappat hos Kalle sen dess. Kom hem idag. Jag höll knappt på att ta mig upp imorse, så trött var jag. Nu har min familj tagit bilen och åkt iväg. Så nu ska jag passa på att se lite mysig film med mig själv, elle om maria kommer över. Vore trevligt. Ikväll kör jag ett Pilates-pas. Är otroligt taggad på att komma igång på riktigt igen.

Vi höres senare, ska ladda upp lite skön musik åt er, det behöver ni likaväl som jag nu i detta oändliga vintermörker. Som faktiskt har kommit till början på slutet. Vilket är en otrolig lättnad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0