Mr Big

Det vi alla undrat över. Carries Mr big har blivit som en legend i de kvinnliga kretserna. Vi alla vet om honom och vi alla avgudar honom. Eller gör vi det? Vi faller för hans charmiga leende, hans solbränna och hans tjocka hår. Eller avgudar vi honom bara för att Carrie gör det? Är vi så besatta av en Mr Big i vårat liv att vi glömmer den riktiga Big. Han är långt ifrån en gentleman? Och hur många gånger sviker han inte Carrie? Ändå är han en hjälte i våra ögon. Är vi så besatta av "badguy" typen att vi glömmer att Mr Big är långt ifrån den perfekta mannen i våra liv. Vi avgudar Carries glamorösa livstil så mycket men i närmare sikt. Hur lyckliga är dessa Manhattan kvinnor? Alla vi som följer den serien drömmer om ett likadant liv. Det är jag helt 100 på. Men är det så bra som det framstås? Nej jag skulle nästan kunna framföra det som fiktion. Tyvärr. Jag tror på ett sådant perfekt liv den dag jag lever det. Och alla ni som undrar när eran Big kommer... nej är ordet och kanske svaret till dem som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0