My new life

* Stiga upp varje dag till skolan
* Plugga efter skolan minst 1 timma varje dag ca 5 ggr i veckan
* Roa mig med valfritt ämne som, träning, film, sällskap efter pluggande
* Gå och lägga mig mellan 10-11 på kvällen

Sådär ser min nya livstil ut :) Idag är jag lite trött efter en extra tidig morgon men igår svävade jag på moln eftersom jag vet att jag är påväg i rätt riktning i livet. Alltså kommer jag blogga lite mer nu när jag fått ordning på saker och ting och lever efter normala omständigheter. Eran favvoblogg är tillbaka. Haha, dessutom börjar jag imorgon med den nya bloggdesigninen på mum lektionerna! Men håll inte andan riktigt ännu, men jag går framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0