När började folk bli så uttråkade?

Jag förstår inte riktigt. Bloggar utan bilder är värdelösa tydligen. Jag har själv tyckt detsamma! Men det kanske är för att jag aldrig tagit mig ti att kolla på något annat än bilderna? Tänk om materialet var så mycket bättre än bilderna överhuvudtaget? När blev folk så uttråkade att det inte duger om man har brutala bilder som ska fånga uppmärksamheten? Vad hände med tiden då folk läste krönikor i tidningar istället för att klicka runt på internet efter något intressant. Då fanns det inga bilder i krönikorna... om nu samhället har blivit så modern att tidningen är ute och internet inne kan vi väl åtminstone behålla skönheten i en bra vits, text eller vad som helst. Istället för massa bilder. Det går ändå tillbak till skönhet i slutändan... Jag bry mig inte om att ha bilder som tillfredställer er. Jag satsar på att skriva när jag har något vettigt att säga. Och självklart kommer det komma bilder... säkert mer än förut bara för att jag sa såhär nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0