Svisch sa tiden, svosch sa livet

I lördags då jag vaknade upp hos Alexandra med alla min tjejor så tänkte jag: gud vad skönt, det är lördag morgon, 2 dagar kvar av helgen och jag är inte övertrött! Så steg vi upp, käkade max-mat sen åkte jag och Mb hem. Väl hemma hos Mb gick vi i någon slags koma. Vi somnade direkt, vaknade, spotify, sen kom vi på att klockan var sent... likabra att fortsätta kvällen med att göra ingenting, vi såg vänner och vips så var klockan 1 och jag tyckte det var dags att gå hem till mig och sova. Vi glömde t.om middagen så det blev lite mackor och godis. Snacka om förlorade dygnsrytm när man glömmer middagen... Och nu är de söndag eftermiddag och jag har hunnit otroligt mycket plugg. Men får inte vara stolt och nöjd ännu, måste göra mer. Nu gör jag svenska krönikan, sen har jag bildanalysen och en film att se. Jobbigt med semiotiken, fattar nästan noll. Well, nu måste jag fortsätta.

arrivi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0