Det här med döden...?

Ja, vad ska man säga. Det finns så mycket men samtidig ingenting. Jag har alltid lekt tuff och sagt att jag inte är rädd för döden... kom liksom inte på en orsak (inre frid hallåå?) men sen tänkte jag efter lite till. Tänk om döden är värre än livet? Om man bestämmer sig för att inte vilja leva mer och så tar man livet av sig och så är döden ett slags liv fast bara det att man är död?
Om ni hänger med.
Man kanske finns kvar men man kan inte ta kontakt med de man älskar?
Nej fy huvva. Dock kan man ju inte påstå att man inte är nyfiken! Men den dagen då vi alla får veta kommer ju förr eller senare. Förhoppningsvis inte för tidigt. Mitt mål just nu är att överleva tills min 18-års dag iaf!
Så 3 hela dagar att se sig om åt både höger och vänster innan jag går över gatan!


Tycker att Liemannen är en rätt dålig definition av döden... Som att döden är en person, något elakt och ont som kommer och hämtar folk som står på"tur"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0