Förändring

Jag vet inte om jag tycker om förändringar eller inte. Ibland är det nyttigt, ibland inte. Har nog varit med om många ändå... det har säkert alla! Snart blir jag ju gammelstads-bo och det är en ny förändring. Kommer sakna MAriA OCH KLArAAA som faaaan. Min vik-systrar! Inga mer spontana nätter på stranden, vattenskidsklubben eller var vi nu får för oss att hamna här där vi bor...

Förändring förändring... de sker ständigt!


maria and klaris som dampar med min kamera! Fanns väldigt ocensuerade bilder där... marias pushup såg ut som en röv..


Kommentarer
Postat av: Ellen

Det tar bara 20-30 min att cykla från g-stad till karlsvik om man kan vägen ;)

2010-03-24 @ 20:09:11
URL: http://echphoto.blogg.se/
Postat av: sonia

precis! jag överlever nog ;)

2010-03-24 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0