Ja jag lever!

Hejhej. En snabb sammanfattning av dagen lär väl lyyda:
ZzzZzzzzz.... bara en timma till... zzZZ skippa första lektionen? NEJ stiga upp och GÅ till skolan. - Ja hörni, det är sant. Jag gjorde det faktiskt.
"Hejhopp jag har äntligen kommit ihåg mina favvoidrottskläder osv" Nä då var det utejoggning... i 12 minusgrader. 4 kilometer. Ville begrava mig eller ställa mig i något hörn och se mobbad ut (ett hörn i solljus då givetvis) men sedan tog jag mig i kragen och gick! Sen att fuska, det är tillåtet ibland. Fan vad jag frös om mina converse (rimmtrimm).

Ja sen var det inget mer sådär superjobbigt som pågick under dagen. Somnade till filmen på svenskan som handlade om medeltiden, från 1960. Den var otroligt random... Först helt glad och oskyldig och sen PANG BOOM våldtäkt och mord. Den var i svartvitt. Ena tjejen var otroligt snygg i de kontrasterna.

Efter skolan gick jag till Ewe och tog det lugnt. Fan vad jag saknat henne så! Ja jag veeet, hon är ju lite knas men det är jag med så det gör ingenting alls. Imorgon ska jag dit och busa lite till. Hele dan. Sen har jag vart på dansträning. Det var otroligt kul. Bara för att vi är så cp. Och imitera Thriller oseriöst går bara inte att hålla minen på. Så fick väl lite mer vältränade abs.

Vet inte vad jag skriver, allt blev bara blö i detta inlägg. Nu ska jag äta några asgrymma mandelflarn, yoghurt med kellogs redberries och oboy. wieh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0