Kunde inte sova längre

Goodmorning. Solen lyser fint fint här i London. Här är klockan bara halv nio. Kunde inte sova längre innan jag visste vart mitt älskade bagage var. Det är på heathrow nu iaf. Hoppas det kommer hit fort så vi kan börja våran dag genom Oxford street. Mb som jag nu har bestämt mig för att kalla Maria (hon heter ju det så) ligger bredvid mig och sover så sött!
Vi bor i Marias brorsa Henriks lägenhet som han delar med massa andra. Vilket är trevligt! Det är en totalt godkänd lägenhet. Jag och Maria är så jäkla sugna att flytta själv efter gymnasiet. Det hade varit grymt. Fatta bra bloggare jag skulle va om jag hade en macbook ;)

Uppdaterar väl senare. Eller snart... här ligger alla och sover.
Greets from Eastern :>

Kommentarer
Postat av: Isabel

haha vad söt hon är maria :D

2010-03-04 @ 03:38:09
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0