Dagarna bara rinner förbi

Blogen är ju inte så högprioriterad längre då jag inte har internet.
Saker och ting är inte som förut då jag gick till Maria för att sitta vid datorn och blogga... stackarn!

Vi kanske flyttar in någon gång efter denna helg, det vet vi inte ännu. Men måste måla om mitt rum iaf...

Gitarren är där så det sög ju också. Kan inte öva tills musiken imorgon och jag har massa svåra nya ackord att lära mig. HALLÅ JAG ÄR NYBÖRJARE... jag borde lära mig ett F utantill och inte typ d#m7lkdpfjklsn hehe

Veckan då

måndag:
tog ut studiechecken och shoppade mascara och eyeliner + fylla på mobilen - 400 spänn skiitåh
tisdag: shoppade säkert något... justja björn axén balsam och började töja örat, sådär helt random. typiskt mig! har en snygg ring i örat nu, det ska bli kanske 6-8 mm tror jaag.
onsdag: modevisning från kl 12-20.00, fixad i håret, lösögonfransar, skooor, ja allt hölls på och fixades

Roligt att jag faktiskt var fin i verkligheten, typ lite balaktig men det fångades inte på några av de 300 korten som togs. Hata taggs, radera allt...

På lördag blir det fika hos pia och "fira" denise födelsedag. Hon skulle blivit 17 år gammal. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0