Hej anonym

Hej anonym. Fint namn du må ha! Lite ovanligt dock. 
Anyway så tänkte jag svara på denna kommentar:

Anonym om Kläder från Gina tricot...:

vissa har inte pengar till annat.. ursäkta.

Svar: Om man nu "måste" köpa kläder på Gina så kan man åtminstone säga att man inte ANSER sig hitta något så "snyggt" för så "lite" pengar. Hallå läste du inte inlägget? Gina är dyrt jämfört med det man får tillbak? Gå och handla minst lika billigt på Monki, H&M, JC, Vila?... myrorna? Så om du nu känner att Gina är det enda du har råd med så besök andra affärer for gods sake...

/ sonia :):):):)


Kommentarer
Postat av: malin

the biatch is back ;) <3333

2009-12-04 @ 00:04:13
URL: http://mawhlz.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hehe, man ska väl lägga sig i diskussionen ;)

För det första anser jag att både monki (även fast jag aldrig köpt ett plagg där, baserar detta på andras inköp)Vila och JC har bra mycket dyrare kläder än Gina och H&M. Jämför en äkta skinnjacka utan spec märke när jag var ute efter en sådan, på JC för 1800 och för en tusenlapp på gina. Iofs var gina-jackan fulare, så det jämnar väl ut sig.

Jag personligen tycker att både JC, Vila och Monki har fulare kläder än både (hela butikens genomsnitt eller nåt... Alla butiker har ju både fina och fula grejer) Gina och H&M, men det är ju jag. Jag gillar ju sånt som inte är modernt, sånt som är vulgärt och billigt. Jag är ju så långt ifrån modeintresserad man kan bli. Men däremot kläd-intresserad. Och kvalité är ju inget jag bryr mig om heller, jag hinner ändå tröttna på kläder innan jag här sönder dom.

Men det är rolig läsning då små anonyma läsare börjar käfta, kan jag ju säga! haha :D

Fortsätt som du gör så är det bra!

Konstig jäkla kommentar det här, Puss! <3<3<3

2009-12-04 @ 14:08:18
URL: http://echphoto.blogg.se/
Postat av: Hanna

jävla gina-horor....

2009-12-04 @ 21:17:44
URL: http://hstjernstrom.blogg.se/
Postat av: Yun

En tröja.. Isåfall måste det vara en jävligt fint tröja:D

2009-12-05 @ 15:14:29
URL: http://windowstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

tj, jag håller med dig till stor del, men sånt som baslinnen, koftor, jeans är helt okej från gina. billiga bassaker. kvallan suger men det gör hm's också. ;)

2009-12-06 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0