Dagens ungdomar?

Jag satt nyss och läste igenom Dessies kommentarer på ett inlägg där hon skrivit att hon inte vet om hon ska skratta eller gråta över Svergies kommentarer till henne. Folk skriver saker som:

"HAHA!!!!!! naw blev lilla tjejen ledsen. inse att du e en liten äcklig fjortis som ingen gillar!! alla hatar DIG"

"du borde gråta, de är vad du borde! Varför fan skulle du få ha dina åsikter men inte resten av sveriges befolking? god girl, go and fuck yourself"

"men desiree, det är ju fakta? du är ju en billig fitta"

Hur jävla tröga är inte folk? Det är ju inte Dessie som är "cp i huvuuudeeeeeeeeeet" för att hon är sig själv på sin egen blogg! Det är dom som kommenterar skitsaker hela tiden som har en skruv lös. Det folk måste inse är att det överallt på denna jord kommer finnas människor som man stör sig på. Männisor som man inte gillar eller tycker är patetiska eller helt värdelösa. Men för det kan man inte gå och kalla dem jävla fitta, gå och dö bara därför. Dessa människor komma dyka upp på din arbetsplats, ev. lag, klass, vänskapskrets, släkt osv. Det går inte att uttrycka sitt hat bara därför. Men folk kommenterar hej vilt på Dessies blogg för att de inte behöver ta konsekvenserna. Och om hälften av alla hat-kommenterarna hade agerat sådär i verkligheten är det något som hela Sverige bör oroa sig över.

Vi kan inte hata allt som vi stör oss på. Ingen tvingar någon till att läsa en blogg t.ex. det är ett val man gör. Blir det inte hyckleri då man hela tiden följer en blogg som tillhör en person man hatar OCH sen tom går och kommenterar hatiska saker?

Jag är ingen Dessie älskare som ser upp till henne och allting hon gör. Tvärtom ibland men jag läser ändå hennes blogg då och då och om jag råkar läsa något jag inte gillar har jag mig själv att skylla. Ärligt talat orkar jag inte ens bry mig om vad olika bloggare skriver. Tyvärr spelar det ingen roll om det är Dessies blogg eller inte. Hat-kommentarerna finns överallt man tittar: Fokis, Kenzas, BB, Kissie osv. Så egentigen ligger nog problemet inte hos bloggaren utan hos personen som ger kommentaren. Det kanske känns bättre att klanka ned på någon känd person med brister istället för att ta itu med sina egna.

Jag tycker det är sorgligt.


Kommentarer
Postat av: RAKELSPEKTAKEL

ehehehe, men typ kissie, henne kan man ju inte låta bli att hata och mörda och hänga upp hennes silikonläppar på julgranen som minne att man gjorde Sverige en tjänst så slipper man höra om henne något mer! ooh perrrfekt

2009-12-07 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0