Haha

Här sitter jag och grinar som ett as när det inte ens är mig det är synd om. JAJA. Idag har jag varit hemma från skolan för jag mådde så jävla konstigt som vanligt. Feber och shit. Den har dock gått över nu tror jag. Less att inte få träffa Malin och Camilla för det hade varit Kung. Ikväll ska jag iaf se Idol med Klaris. Justja så missar jag träningen. Det lönar sig aldrig. Vad mer har jag hunnit med? Se vänner, ätit rostat, skrikit på mamma! Stackarn. Hon vill väl bara försöka få in lite vett i mitt huvud, men det är inte det lättaste alla gånger. NU ska jag väl vänta på att Carl ska ringa. Kanske fortsätta se Vänner. Äta rostat. Mitt liv är ett mönster.


2008. Då allt var frid och fröjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0