Jag är döende?

Inatt när jag och Kalle skulle sova fick jag en otrolig smärta i magen. Det var inte mensvärk, det var inte magsjuka, magknip... nej inget utav de. De var en smärta som spred sig på olika ställen i magen och gjorde ondast när jag satte mig upp/stod upp. Jag skakade, kändes som att jag kallsvettades utan att jag gjorde det och höll på att frysa ihjäl. Tillslut skrek jag av smärta när jag satte mig upp i sängen. Stackars Kalle! Jag fick smärtstillande och då trodde jag att jag skulle spy ut hela min mage så pär skjussade kalle hem. Tur det ifall jag nu hade spytt upp alla mina organ. Men det gjorde jag inte. Jag somnade. Vaknade idag med feber och värk i hela kroppen. Magontet hade försvunnit men det kändes som att det låg och lurade där någonstans. Satte mig vid datorn och då kände jag att nuuu jävlar kommer det igen. Gick och la mig och pratade lite i telefon. Nu är det för stunden över... fryser litegrann men annars lugnt. Någon som har lust att leka doktor och undra vad fan det är för fel på mig?

puss.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Synd om dig! :(

Pussar!! <3<3

2009-09-19 @ 15:50:07
URL: http://echphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0