SKOOR!

Åh herremingud. Jag älskar skor men jag har fan inga? Jag har typ 3 olika sneakers. Men jag har faktiskt ett par svarta högklackat ankelboots med lite bohemstil. Tänkte ha dem imorgon tillsammans med en liten nitväska och mitt svarta lackhippieband? Vad säger ni´? Hehe i love black clothes.<3

Hursomhelst så rotade jag i Mariafs garderob för ska låna ett par skor till en sak. Hittade bland annat dessa:


En av mina favoriter. Tyvärr fick jag inte igen dom på baksidan :( Ville inte dra för hårt så att det säger SWOOSH och så är de sönder. MEN när lönen kommer så säger jag bara SCORETT here i come. Och Ryssland&Sthlm - bäst att ni aktar er skoälskare. Jag kommer krossa er ;)

kissskiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0