Svett-lana...

Hejsan alla... eller inga, kanske Inga då?
Väntar på att telefonen ska ringa men det gör den ju fan aldrig!
Sovit till kl 3 idag.
 Justja är sjuk! MADDE ÄR I STAN och jag får inte träffa henne pga feber och alla andra förkyldnings symptom som kom under preeeecis rätt tillfälle (elleeeeer).
Madde är inte telefon-blixten heller så de blev inge gossip talk idag, hoppas verkligen jag blir frisk typ imorgon eller något!
Risigast av alla risiga just nu, mhm exakt! Svettlana is here. Jag menar heter man Lana och är svettig blir de ju Svettlana, dock heter jag inte det... Svettsonia. Duger väl. Men inte lika coolt Svettlana. Ska se vänner igen, snart.
Dude vad är problemet?
Hatar att vara försjukförattgåuppursängen-sjuk.
Nog med liknelser nu för att inte tala om feberyra!

Hejdå.
Cleo suger
Last message
Over and out
And thats the way it was!
And that's the way the cookie crumbles
And thats the way AHa Aha I like, aha...

fyfan hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0