Vart är jag påväg då?

Jag har alltid varit lite... jag vet inte, variabel? Älskat sport, sång, teater, dans typ allt egentligen. Nu på sistone har det mest varit modevisningar och innan det plåtningar innan vintern kom. Sen var jag ju med i Brunos designs reklamfilm vilken jag måste se igen! Haha och nu ringde snubben från filmskolan och undrade om jag ville vara med i en kortfilm. SÅ, vart fan är jag påväg? Vad ska jag satsa på? Journalistik, underhållning, smink, foto?
Fan här är allt jag skulle kunna bli (men oddsen är inte stora på något av dem):
Journalist
Make-up artist
Programledare
Musik
Modell-världen
Kock (?!)
Bartender
+ mycket mer... tja, livet kanske inte var så svårt att tänka ut ändå? Skulle lätt kunna jobba inom reklam eller bara företagande. Finns faktiskt mycket att välja mellan. Glad jag blir att jag skrev detta inlägg så jag kunde komma fram till det! En sak mindre att tänka på. NU: fokusera på skola. Och sluta med giftpinnarna, det går ganska bra faktiskt. Typ en vecka nu.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0