Jag lägger alla korten på bordet nu. Inget mer fejk!

Hej. Nu har jag tagit bort kategorin "Gossip". Den var fruktansvärt onödig och allt var ju ändå fake? Jag har dåligt samvete för alla som trodde på mig. Jag skrev ju att jag gjort läppförstoring, designat en tröja för ett klädmärke och blabla. Visst var det inte igenomplanerade saker. Läppförstoringen kom jag på när jag och Erica lekte i webben. För det såg seriöst ut som det. Så varför inte skriva det tänkte jag! Sen det där med tröjan så var det Rebban som länkade den till mig och sa att det såg ut som jag på den, så det ena ledde till det andra osv osv... hehe
Hursomhelst så är jag inte så desperat att få läsare så jag ljuger ihop massa grejer. Det var mest roligt för stunden. Aja nu vet ni, kategorin är borta, finito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0