Ehhllo

Hello. Kunde ju inte gå och sova utan att skriva något. Denna dag har varit tuff. Minimaaaalt lite sömn, working 8 to 5. Så inte konstigt att jag bara slappat efter skolan och gjort iiingenting. Med ingenting menar jag Dh och paradise hotel. Anyway så imorgon är en ny dag så bör börja sova nu och inte om 3 timmar som vanligt. Är bara lite skrajj för vi snackade spökhistorier idag på lunchen och jag berättade om mitt hus... JAG HAR INTE berättat för er ens. Haha får ta och göra det någon dag. Så nu sitter jag här ensam i mörkret på min nedervåning och önskar att Kalle låg tryggt i min säng. Men nejdå.

Tomorowwww blir det skola, plåtning med Ellen, träning, sova hos min snygging och sen e ny dag igen. Vi höres dä emellan någongång!

Fotas av Ellen i sommras :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0