Halloween

Nu ligger jag och Kalle i min säng och myser. Alla lampor är tända och det förstör höstmörket som smyger in genom rutan (enligt mig är det höst tills snön kommer, punkt slut.) Jag har lite dåligt samvete för att jag tvingar min pojkvän att vara kvar i trista viken med mig istället för att gå på någon rolig halloween-fest. Jag som längtade så mycket till Halloween. Jag hade sett framemot precis allt. Sen bara slocknade den lågan... Det är mycket som slocknar nu för tiden. Blogg-lusten är helt klart en av dem. Men jag ska försöka bättra mig. Någon bild kanske eller så. Men nu ska jag spendera kvällen till att försöka vara en bra flickvän. Det är ett heltidsjobb vet ni.

Var så knäppa som möjligt ikväll och utlev era fantasier för man får bara chansen 1 gång om året. Ikväll är en kväll utan fördomar, ta vara på den!

PUSS ni få läsare som orkar hänga kvar i den här ruttbloggen.

Kommentarer
Postat av: camilla

sluta inte blogga :'( <3333

2009-10-31 @ 19:20:50
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0